donderdag 6 oktober 2011

Card of today /Kaart van vandaag

Today I had to make a card again, because I really want to learn working with Copics.
(with a good result ofcourse )
And I surfed on the internet looking for nice cards and made an collection from
several sites.
And so making my own idea card.
This is the card I made today.

On this card I used my copics, my prismacolor pensils
I used the Spellbinders Shapeabilities - Floral Doily Motifs,
my Zip'eMate
And the font I used is from Quick Kutz - Phoebe (skinnieMinni) only uppercase.
The stamp I used is from Magnolia - Tilda with Heart from the You are so special
collection
Here I also have an close up from Tilda
Tilda is colored this way.
Her skin, hair and heart are colored with Copics
the dress, socks and shoes are colored with my Prismacolors

I have change the look of my blog because the other one was not
really what I wanted. So I hope you all like it.

And I also want to welcome my first followers, Thanks for
following my.

And if you also like the Magnolia stamps, take a look at
Scrap & More for a very nice Candy
Click on this button to go there







****

Vandaag moest ik echt een kaart maken omdat ik echt heel graag
wil leren om met mijn Copics te kunnen werken. (met een goed resultaat )
Al surfend over internet kwam ik verschillende mooie kaartjes tegen
en daar is mijn kaart een mix van geworden, dus toch nog een
beetje mijn eigen kaart geworden.
Dit is de kaart geworden

Bij deze kaart heb ik het volgende gebruikt
Mijn Copics, Prismacolor potloden
Ik heb van Spellbinders de Shapeabilities - Floral Doily Motifs
mijn Zip'eMate
Als lettertype van Quick Kutz - Phoebe (skinnieMinni) alleen hoofdletters.
De stempel is van Magnolia -  Tilda with heart van de You are so special collection
Hier is ook nog even een close up van Tilda

Ik heb Tilda op de volgende manier gekleurd.
Haar huid, haar en hartje zijn gekleurd met mijn Copics
Haar jurk, sokken en schoentjes zijn gekleurd met Prismacolor potloden.

Ik heb ook even het uiterlijk van mijn blog veranderd, want met de
vorige was ik niet echt tevreden.
Ik hoop dat jullie ook blij zijn met het nieuwe uiterlijk.

En dan wil ik ook nog mijn eerste volgers welkom heten.
Bedankt voor het volgen van mijn blog.

Als jullie ook zo gek zijn op de Magnolia stempels neem
dan eens een kijkje bij Scrap & More voor een leuke Candy
Klik op de button hieronder om erheen te gaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten