donderdag 10 november 2011

Voor een vriendin

Ik ben laatst bezig geweest om een kaartje te maken voor een vriendin
die het op dit moment even moeilijk heeft en samen met haar
dochtertje een nieuw huisje heeft en hier druk mee is.
Omdat ik haar even een hart onder de riem wilde steken
heb ik dit kaartje voor haar gemaakt en vandaag ontvangen,
dus hij mag eindelijk op mijn blog geplaatst worden.
Dit kaartje heb ik voor haar en dochtertje gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van de Action en het cardstock
komt bij de boekenvoordeel vandaan, ze hebben daar erg
mooie spullen en haal er vaak wat dingen weg.
De witte bloemen komen daar ook vandaan.
De kleinere bloemen zijn van Wild Orchid Crafts.
En wat zijn die bloemen mooi zeg van Wild Orchid, ik was al
gewaarschuwd en het klopt...ze zijn super.
De krulletjes heb ik van Nicole Verkooijen afgekeken, die heeft
dat in een filmpje laten zien hoe ze dat deed.
Dus bedankt voor je filmpje en ook voor je gezellige
telefoongesprek van gisteren, erg verhelderend en je
bent voor mij gewoon een topwijffie en laat andere
maar denken en doen.....
De binnenkant heb ik ook bewerkt, in de kant die rechtop staat heb ik
mijn boodschap voor Tamara en haar dochtertje geplaatst.
Op de onderkant heb ik een word art / sentiment geplaatst.
(te downloaden bij mij)
De plaatjes van Tilda zijn ingekleurd met copics en prismacolor premier potloden.
Dit is een voorbeeldje van de stempel van Tilda op de voorkant.
Dit is het plaatje wat aan de onderkant van de binnenkant zit.
Deze word art / sentiment zal ik later vandaag even op mijn blog erbij
zetten, maar de tijd dringt en zoonlief moet zo worden
opgehaald.
Tilda van dichtbij
Deze digi quote/wordart/sentiment heb ik bij
Create with TLC vandaan.

Deze spullen heb ik voor deze kaart gebruikt.
* Cardstock van Boekenvoordeel
*Designpapier van de Action
*De stans is van Spellbinders
*Bloemen van Wild Orchid Crafts en Boekenvoordeel
*Copics
*Prismacolor premier potloden.
*Stempels van Magnolia- Tilda playing Hopscotch en de andere kon ik even niet
vinden hoe hij heet....( dus als iemand deze stempel kent / weet )

2 opmerkingen:

  1. Een echte magnolia fan!!! Je kaart is super mooi en geweldig ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart, daar zal je vriendin en haar dochtertje wel blij mee zijn geweest. Zeker met zo'n persoonlijke boodschap erin. Ik kijk uit naar je volgende kaart ;-). Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen